W dniach 5 i 6 marca 2024 byliśmy na wycieczce klasowej we Wrocławiu. Spacerowaliśmy po rynku, wyspie Piasek, po Hali Stulecia, wzdłuż ogrodzenia jeszcze zamkniętego ogrodu japońskiego. Przechodziliśmy też przez wiele mostów, z których słynie Wrocław. Weszliśmy na wieżę kościoła św. Elżbiety pokonując 304 stopnie. Wieczorem podziwialiśmy podwórko neonów, a rano podwórko artystycznych malowideł na murach i ścianach kamienic. Podczas zwiedzania Wrocławia spotkaliśmy ponad 50 krasnoludków. Byliśmy również zaproszeni do Dolnośląskiego Oddziału PZG, pracownica nas oprowadziła po siedzibie, oglądaliśmy ciekawy i bogaty dorobek Głuchych członków PZG. Byliśmy również w Fundacji FONIS. Nocowaliśmy w ośrodku dla niesłyszących przy ul. Dworskiej, wieczorem mieliśmy spotkanie integracyjne z rówieśnikami. Mieliśmy również okazję zwiedzić szkołę. Oglądaliśmy m.in. pracownię poligraficzną i plastyczną. Wrocław jest bardzo pięknym miastem, jego mieszkańcy są bardzo mili. Ten wyjazd był odskocznią od myślenia o zbliżającej się maturze.